Actualitat

Barcelona Energia estrena campanya de comunicació

Barcelona Energia llança avui una nova campanya de comunicació per donar a conèixer a la ciutadania els valors diferencials i els beneficis de la comercialitzadora pública. Sota el lema “100 % renovable, 100 % honestos”, la campanya estarà activa aquest mes d’octubre, novembre i la primera quinzena de desembre.

La campanya es podrà veure en formats de gran impacte com pàgines web de referència (eltiempo.es), televisió online, mitjans digitals, xarxes socials i  publicitat exterior a l’Estació de Sants i a sis línies d’autobús que recorren Barcelona i la seva àrea metropolitana.

A més, Barcelona Energia patrocinarà “El Temps” de TV3, tant al migdia com al vespre, i el programa “Està passant”. La campanya també tindrà presència radiofònica a RAC1 i a Cadena SER Catalunya.

L’objectiu és posar en valor el servei personalitzat, transparent i de proximitat de Barcelona Energia i els beneficis ambientals de contractar una comercialitzadora compromesa amb la generació d’energia 100 % renovable.

I ara també a Instagram!

La campanya coincideix també amb l’apertura d’Instagram, la xarxa social que se suma a les ja existents de Barcelona Energia: Facebook, Twitter, Linkedin i Youtube.

L’ecosistema social de la comercialitzadora creix cada dia per a arribar a més gent: prop de 6.000 persones segueixen l’actualitat de Barcelona Energia i del sector energètic a través de les seves xarxes socials.

 

 

 

  • Compartir:

Últimes

28 de juny 2024

Barcelona Energia creix a l’àrea metropolitana i registra un augment del 12% en el subministrament d’energia verda

18 de juny 2024

El Grup TERSA forma part del jurat dels Premis Futur Cambra Barcelonès Nord 2024

10 de juny 2024

SIRESA posa en marxa la campanya de reducció del soroll de l’oci nocturn

03 de juny 2024

Barcelona Energia obté un 9,15 en l’enquesta de satisfacció de les persones usuàries