Barcelona Energia estrena campanya de comunicació
Barcelona Energia llança avui una nova campanya de comunicació per donar a conèixer a la ciutadania els valors diferencials i els beneficis de la comercialitzadora pública. Sota el lema “100 % renovable, 100 % honestos”, la campanya estarà activa aquest mes d’octubre, novembre i la primera quinzena de desembre.
La campanya es podrà veure en formats de gran impacte com pàgines web de referència (eltiempo.es), televisió online, mitjans digitals, xarxes socials i publicitat exterior a l’Estació de Sants i a sis línies d’autobús que recorren Barcelona i la seva àrea metropolitana.
A més, Barcelona Energia patrocinarà “El Temps” de TV3, tant al migdia com al vespre, i el programa “Està passant”. La campanya també tindrà presència radiofònica a RAC1 i a Cadena SER Catalunya.
L’objectiu és posar en valor el servei personalitzat, transparent i de proximitat de Barcelona Energia i els beneficis ambientals de contractar una comercialitzadora compromesa amb la generació d’energia 100 % renovable.
I ara també a Instagram!
La campanya coincideix també amb l’apertura d’Instagram, la xarxa social que se suma a les ja existents de Barcelona Energia: Facebook, Twitter, Linkedin i Youtube.
L’ecosistema social de la comercialitzadora creix cada dia per a arribar a més gent: prop de 6.000 persones segueixen l’actualitat de Barcelona Energia i del sector energètic a través de les seves xarxes socials.
Últimes
12 de desembre 2024
Tres nous ajuntaments metropolitans s'incorporen a l'accionariat de Grup TERSA per accedir al subministrament de Barcelona Energia i altres serveis energètics
25 de novembre 2024
Signem el nou Compromís Ciutadà per a una Barcelona + Sostenible 2024-2034