Actualitat

Barcelona Energia estrena campanya de comunicació

Barcelona Energia llança avui una nova campanya de comunicació per donar a conèixer a la ciutadania els valors diferencials i els beneficis de la comercialitzadora pública. Sota el lema “100 % renovable, 100 % honestos”, la campanya estarà activa aquest mes d’octubre, novembre i la primera quinzena de desembre.

La campanya es podrà veure en formats de gran impacte com pàgines web de referència (eltiempo.es), televisió online, mitjans digitals, xarxes socials i  publicitat exterior a l’Estació de Sants i a sis línies d’autobús que recorren Barcelona i la seva àrea metropolitana.

A més, Barcelona Energia patrocinarà “El Temps” de TV3, tant al migdia com al vespre, i el programa “Està passant”. La campanya també tindrà presència radiofònica a RAC1 i a Cadena SER Catalunya.

L’objectiu és posar en valor el servei personalitzat, transparent i de proximitat de Barcelona Energia i els beneficis ambientals de contractar una comercialitzadora compromesa amb la generació d’energia 100 % renovable.

I ara també a Instagram!

La campanya coincideix també amb l’apertura d’Instagram, la xarxa social que se suma a les ja existents de Barcelona Energia: Facebook, Twitter, Linkedin i Youtube.

L’ecosistema social de la comercialitzadora creix cada dia per a arribar a més gent: prop de 6.000 persones segueixen l’actualitat de Barcelona Energia i del sector energètic a través de les seves xarxes socials.

 

 

 

  • Compartir:

Últimes

17 d’octubre 2024

La planta de selecció d’envasos de SEMESA acull l’Innobus

01 d’octubre 2024

Barcelona Energia evita 5,5 tones de CO₂ en el subministrament a les Festes de la Mercè

27 de setembre 2024

La Planta de Valorització Energètica de TERSA es consolida com a instal·lació referent al sector i rep 10 delegacions internacionals

16 de setembre 2024

Grup TERSA publica la Memòria de Sostenibilitat 2023