Actualitat

Barcelona Energia obté un 9,15 en l’enquesta de satisfacció de les persones usuàries

Per saber quina opinió tenen les persones usuàries i saber què és el que més valoren, Barcelona Energia ha realitzat una enquesta de satisfacció.

Un any més, la comercialitzadora ha obtingut una valoració molt positiva, concretament de 9,15 sobre 10. Per aquests motius, un 54,3% de les persones enquestades afirma que la recomanaria i prop d’un 44% afirma que ja ho ha fet.

Així, el 95,5% de les persones usuàries enquestades valora el comportament transparent de Barcelona Energia, el 94,7% en destaca la claredat a les factures i les comunicacions, mentre que el 96,6% considera que l’empresa compleix amb el servei de qualitat i de gestió pública que promet, i que es basa en un energia sostenible ambientalment i econòmicament, que potencia l’autoconsum, amb energia 100% renovable i de proximitat.

Els resultats també mostren els criteris més valorats per la ciutadania, com són el compromís amb la sostenibilitat i la gestió transparent. Així, el 67% dels usuaris considera que els criteris més importants a l’hora de triar la companyia elèctrica estan relacionats amb el medi ambient, la gestió i la titularitat pública. Només un 20% dels consumidors de Barcelona Energia creu que el preu és el criteri prioritari.

  • Compartir:

Últimes

12 de desembre 2024

Tres nous ajuntaments metropolitans s'incorporen a l'accionariat de Grup TERSA per accedir al subministrament de Barcelona Energia i altres serveis energètics

25 de novembre 2024

Signem el nou Compromís Ciutadà per a una Barcelona + Sostenible 2024-2034

18 de novembre 2024

Participem en la Setmana Europea de la Prevenció de Residus

12 de novembre 2024

Grup TERSA s‘adhereix al Clúster de residus de Catalunya